Deze video's bieden jou:

    • Customer support geheimen van o.a.: Frans Goenee van De Efteling, Harrie Kremers van Jumbo, Suus Dekker van Travelnauts en Remko Amesz van AMP Groep
    • Tips om jouw team te motiveren dat stapje extra te zetten voor jullie klanten;
    • Inspiratie om jouw team in de schoenen van de klant te plaatsen;
    • Nederlandse experts klantgerichtheid in gesprek met vakkenners en ervaringsdeskundigen;
    • Hapklare tips en tools in video’s van max 10 minuten GRATIS in je inbox.

Six Star Service experts

Sydney Brouwer

Auteur van de boeken Six Star Service en Klantgericht Leiderschap en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid.  Sydney inspireert bedrijven om van klanten fans te maken.

Maarten Oosterhoff

Al 25 jaar een vast gezicht in organisaties die hun klantenservice naar een hoger niveau willen tillen. Maarten weet: een inspirerende training met praktische tools levert resultaat.

Gasten

  • Frans Goenee, De Efteling;
  • Harrie Kremers, Jumbo;
  • Maurice Devilee, De Goeden Doelen Loterij;
  • Boudewijn van Vilsteren, Landgoed De Wilmersberg;
  • Robin van Dorland & Björn Terlouw – Woonstad Rotterdam;
  • Suus Dekker, Travelnauts;
  • Lucienne Verel, DELA;
  • Remko Amesz, AMP Groep;
  • Siebe Steegenga, Steegenga Mode.

Schrijf je hier in!

Laat je gegevens achter en ontvang de video’s in je inbox!

“Na het succes van klantgericht leiderschap heeft Sydney voor ons kennismanagement event zijn verhaal Six star service gedeeld. Met veel praktische voorbeelden is het een verhelderend en leuk verhaal. Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze events!”

Meriam Boorsma
TKC digital

“Six Star Service maakt onderdeel uit van onze programma’s bij De Librije en Porsche Centrum Gelderland. Deelnemers reageren altijd bijzonder positief op de trainingen en de inhoud is zeer geschikt om direct toe te passen in de praktijk. Ook wij gebruiken het om herinneringen te creëren!”

Jeremy Mulder
Trendsetters in Business

“Ik heb een aantal Six Star Service trainingen bijgewoond als host. Ondanks dat ik geen deelnemer ben, loop ik elke keer met een grote glimlach en nieuwe inzichten naar buiten! Een absolute aanrader voor iedereen die zijn team wil inspireren een extra stap te zetten voor de klant.”

Jelle Drijver
MegaExposure

“Een krachtige boodschap over klantbeleving, interactief en grappig. Wij kijken heel positief terug op de presentatie van Sydney aan de medewerkers van de gemeente Middelburg.”

Trude Northolt
Gemeente Middelburg
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial